fredag 15. april 2016

Ei verd på vranga



1
heilt opp hit
på grunnene i livet
hamner kjenslene
av ei verd i stadig endring;
at alle ting flyt – alt
utan grunnen under kjølen
som no står fast
som diamant




2
verda er ei anna;
då eg vakna
hadde sola bleikna
og stjernene gjekk i krins
om ein liten satellitt

eg trødde ut på vatnet
som i går kunne romme alt
eg ikkje ville sjå,
no vart det heile tømd tilbake
i ein kaotisk straum
- frå gløymsla og inn i hjartet





3
dette er verda mi,
det er her eg held balansen
mellom avgrunnar og meiningsløysa;
går mitt tilmålte strekk
som i ein dis –
berre under det heile, (eller bakanfor)
(utsikta frå auga)
ser eg faste punkt
noko stødig
å navigere etter


10 kommentarer:

  1. Took a while to work out but you took some great reflections there

    SvarSlett
  2. Lov the black and white reflection - beautiful!

    SvarSlett
  3. Jeg har stor fascinasjon for speilinger,- og disse bildene er intet unntak! Flott S/H!
    :)

    SvarSlett
  4. Endring...
    Men uansett har vi ein fast og evig grunn!

    SvarSlett
  5. Very interesting B&W!
    Visiting from BLACK AND WHITE WEEKEND.

    SvarSlett
  6. interesting way of modifying the photo, kind of unique

    SvarSlett
  7. The water makes a wonderful canvas!

    SvarSlett