lørdag 30. januar 2016

Fragmentering



eg ser meg sjølv i vindauget
i det eg går inn døra,
ein kort refleksjon
tilbake til den eg var
i det eg opna døra og steig inn

døra smell att
tre sekund er borte
eg er allereie ein annan




så raskt denne endringa går
eg ser meg sjølv
smuldre bort, oppløyst
som støv på bakken

eg mistar cellene mine
millionar borte i vinden
som spor langs stien eg har gått

eg kan aldri følgje dei
attende





det var enklare i starten
då eg kjende meg samla
heil
som ei konstant eining i verda
og verda var eit heile
stabilt og klart til utforsking

i dag er tankane mine delte
nett som kroppen, lemene
alle organa og vevet eg er bygd av

kompleksiteten aukar
og vissa om dette dynamiske
flyktige trekket ved verda
styrkar trua på det varige
- at det som er utanfor alt
og ein tråd gjennom alt

ein dag kan føre det knuste
attende til eit nullpunkt



(Fototriss)

12 kommentarer:

  1. Du er ein meister med tekstene dine !!!
    Og fine bilde !
    God helg !

    SvarSlett
  2. Beautiful shots,especially the first.
    Happy weekend!

    SvarSlett
  3. Många i fin variation och med vackra ord!

    SvarSlett
  4. Härliga bilder alla tre. Men första bilden blir min favorit.

    SvarSlett
  5. Höst, vinter o våren i dina bilder ! Härligt !!!

    SvarSlett
  6. Alltid lika fint och första bilden med alla färger blev min favorit

    SvarSlett
  7. Tre vackra bilder :) Fin spridning.

    SvarSlett
  8. The water coming out of the hose is amazing!

    SvarSlett
  9. I also love the colors in the first one.

    SvarSlett
  10. Love the different colours of the leaves

    Mollyxxx

    SvarSlett