lørdag 24. oktober 2015

Mitt heime



1
mitt heime er
ved fjorden,
der tåka langsamt slepp taket
ved nytt morgongry

og fjella speglar seg i vatnet
mellom holmar og øyer
og båtar glir roleg
beint over vatnet –

der er hjartet mitt planta,
i fjorden – eit jordsmonn
å røte seg i
mitt heime er ved fjorden



2
mitt heime er
på fjellet
der fridomen strekk seg
så langt auga kan sjå

og lufta fyller lungene
med sjølve eksistensen,
lukka som ei snor
strekt frå horisont til horisont

der er hjartet mitt planta,
i fjellet – eit jordsmonn
å røte seg i
mitt heime er på fjellet





3
mitt heime er
der du er
langs vegar vi ikkje kjende
den gongen vi var unge

og endå strekk vi oss over
avgrunnen mellom meg og deg,
byggjer bru på bru og alle ting
på fundamentet kalla oss

der er hjartet mitt planta,
hos deg – eit jordsmonn
å vekse i
mitt heime er der du er




21 kommentarer:

  1. For ein fin livsfilosofi !
    Nydeleg.

    SvarSlett
  2. Så nydelige vakre bilder og ord! Jeg må være i nærheten av havet for å føle meg hjemme :)

    SvarSlett
  3. Riktigt fin triss!! Mittenbilden blir min favorit=)

    SvarSlett
  4. Härlig triss. Tycker mest om första bilden!

    SvarSlett
  5. Fina bilder och fin text, den sista blir min favorit.

    SvarSlett
  6. Mycket fin triss och text. Den sista bilden blir min favorit. Den är så underbar tillsammans med texten. <3

    SvarSlett
  7. Härlig blå ton i din fototriss. Den passar väl med melankolin jag läser mellan raderna i dina dikter.

    SvarSlett
  8. Fina bilder och fint skrivet!

    SvarSlett
  9. En miljö jag lätt skulle kunna bo och leva i!

    / Lars

    SvarSlett
  10. Gud vilka vackra bilder.. Där skulle jag med vilja vara.

    SvarSlett
  11. Hi,
    Beautiful place to be home.
    Have a great day!

    SvarSlett
  12. Virkelig: Vidunderlige billeder og ord. Blev ganske rørt.
    Fra Laila.

    SvarSlett
  13. Someday I would love to visit Norway. My grandmother was born there. I think my British Columbia environment is a little similar. I may have to be happy with that. - Margy

    SvarSlett