lørdag 31. oktober 2015

I lufta



kva er vengene
anna enn oppstilte molekyl-
strukturar i system,
lina opp, sett saman, bygd
til fjører og feste,
foreina i eit dynamisk heile;
estetisk, praktisk
naudsynt

likevel – så unyttig
utan lufta å flyte på –




i denne høgda er eg
fri frå alle banda

fridomen er eit pusterom
så annleis enn det å vere fange

for eg kjenner lenkene,
kvart strammande tau

dei sit i minna
som djupe spor i landskapet

og eg har kjempa imot
eg har fylt lungene med skrik i natta

eg har sprunge, eg har slåss
brukt all mi kraft og all min vilje –

til sist gav eg opp
la livet mitt i andre hender

kjente nytt blod, nytt liv
som straumar i mitt ørkenlandskap

og nokon lyfte meg, nokon
reiv over alle lenkene – bad meg fly –

så no er eg fri
og eg veit i frå kva





som kjærleik
høgt svevande
over kvardagen

ser eg deg
i nytt lys
frå denne høgda

liksom du er endra
til din beste versjon
gjennom augefilteret

og eg smiler til deg, vinkar
ditt hjarte til mitt –
lat oss vere nye for kvarandre



(Fototriss)

15 kommentarer:

  1. Underbar triss både i bilder och text!

    SvarSlett
  2. Dramatiskt och väldigt vackert!

    SvarSlett
  3. Väldigt vackert, både bilder och text. De här raderna var extra vackra tycker jag:

    " til sist gav eg opp
    la livet mitt i andre hender

    kjente nytt blod, nytt liv
    som straumar i mitt ørkenlandskap

    og nokon lyfte meg, nokon
    reiv over alle lenkene – bad meg fly"

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  4. Fin ton i de två första bilderna.

    SvarSlett
  5. Vackert triss, både i bilder och text!
    Trevlig helg!

    SvarSlett
  6. Vackra bilder som ger en fin tolkning på temat! Min favorit blir den första!

    Ha en skön söndag!

    SvarSlett
  7. Beautiful. Thanks for linking up!

    SvarSlett
  8. Hi,
    Great shots. Love the last one, very stunning.
    Have a great day!

    SvarSlett
  9. All very creative shots! Love the photo editing on the last one especially!

    Happy Week to you,
    artmusedog and carol

    SvarSlett
  10. Very nice series of photos. Have a wonderful week!

    SvarSlett
  11. Meget rørende.
    Klem fra Dk og Laila

    SvarSlett