søndag 12. april 2015

Blå



1
dagar i det blå
bles vindar
av viskande vindar
over dei mørke hjarte-
røtene, der slagget vert silt
og leia vekk

tilbake ligg klåra
som eit filter,
ristar små gleder gjennom
din rolege pust




2
lag på lag
som ei blåfargekake,
kjem natta snirklande
i glideflukt,
leikar seg med lyset
før den puttar sola
i lomma
- held lyset i bakhand
til ein ny dag




3
eg raudnar ikkje,
trass alle deksel
som no er borte
og alle frie uttrykk
som tikkande lysbilete
gjennom troposfæren

eg svartnar ikkje,
trass skuggeorda
som dampar over landet
og alle dei svarte hendene
og svarte hjarte og auge
som slett ikkje lyser
i natta

eg held meg blå,
som eit augeblikk
i tida – eit sekund
der alt som skjer
vert absorbert
i eit hav av stille melankoli




9 kommentarer:

  1. Underbart blått. Fint tagna bilder.

    SvarSlett
  2. Mycket fina bilder - älskar bilden på månen!

    SvarSlett
  3. oh wow the scenery, looks just like it does here :-)

    SvarSlett
  4. Vilka vackra bilder. NIce!

    SvarSlett
  5. Wonderful, moody images. Very nice.

    SvarSlett
  6. Hvor er det fint! Minder mig om en kat, jeg engang havde, som jeg kaldte blå!:)

    SvarSlett