lørdag 28. mars 2015

Fugl



1
å karre seg opp
til målet ein har sett

å vere dei
som heiar kvarandre fram

å vere to i stormen
to i stilla




2
eg faldar meg ut
i vinden,
let luftstraumane famne
mitt håp, mi tru, mine tankar,
lyfte meg oppover
bere meg framover –

usynlege hender
som held





3
desse to elementa
så uendelege
i si utstrekning;

luftrommet
i kilometerhøgd rundt
heile verda

havdjupa
med sine ukjente fjell, dalar
og sandmjuke vidder

vite at ein kan reise
så langt ein berre maktar,
og aldri nå enden, aldri nå alt

vite at ein har sin tilmålte plass
mellom hav og himmel,
kvile i at det i grunn er nok




5 kommentarer:

  1. Levererar alltid på dina trissar. Alltid lika vackra och man blir aldrig besviken.

    SvarSlett
  2. Kvile i at det i grunn er nok... Fine ord Ole. Ikke lett å fotografere fugler, men du har jo tre fine bilder her. Klem, Kari

    SvarSlett
  3. Dina vackra texter får bilderna att vara flerdimensionella. Vilar i texten till bild två!

    SvarSlett
  4. Älskar sista bilden. Ser ut som hon simmar i silver. Härlig triss

    SvarSlett