tirsdag 20. januar 2015

Livet mitt




livet mitt er ei rekke
påbegynte
og uferdige tekstar,
lausrivne ark
frå dei store protokollane,
dei som berre ein kan bla
og ingen kjenner
framhaldet på neste side;

slik kan eg vandre
subbande gjennom kvardagen, utan
å få med meg konteksten
til alle mine ord –
berre skuggane eg lagar
på bakveggen
og dei grunne spora i molda
der eg aldri meir skal trakke

så står kanskje pennen i ro
lyfta over livsarka mine
og ventar, truleg på eit trekk
frå mi side – eit initiativ
kanskje eit ja, eller eit nei
som eg har så vanskeleg med
å presse fram

for livet mitt er ei rekke
tal på tal
i merkelege mønster
eg ikkje forstår;
det er sjølve livs-
matematikken eg reknar
i sinne, noko irritert, vel vitande
om han som sit med fasiten
tett til brystet –

15 kommentarer:

  1. Som vanleg godt og skildrande.

    SvarSlett
  2. Nydelig silhuettbilde av treet.
    Her er mitt bidrag: https://hanshb.wordpress.com/

    SvarSlett
  3. Elegant BW shot ~ love the juxtaposition of the dark tree against the sky!

    Happy Week to you,
    artmusedog and carol

    SvarSlett
  4. Love the black and white, very eery looking!

    SvarSlett
  5. I love black and white and I love trees. Perfect combination for me! Add the clouds -- great shot!

    SvarSlett
  6. Lovely use of light to create this silhouette

    Mollyxxx

    SvarSlett
  7. Beautifully stark tree branches!

    SvarSlett
  8. Your life as represented by the tree is a lovely composition.

    SvarSlett
  9. Great photo in B&W of this wonderful tree!

    SvarSlett