fredag 26. desember 2014

Utan/med



11 kommentarer:

  1. Vakkert.
    Ynskjer gode romjulsdagar til deg og dine.

    SvarSlett
  2. Beautiful - both picture and words.

    SvarSlett
  3. Beautiful photo! I love the subtle colour in the first version.

    SvarSlett
  4. Nydelige poetiske ord som alltid matcher bildet.
    Ja, jeg har flere blogger. Pleier ikke legge ut fotolenker på kleppanrova bloggen min. Den er min eldste blogg og er mest om bøker, reiser og andre opplevelser som jeg syns er morsomme å dele. Fant ut at jeg måtte skille dette.fra fotolenkene. Jeg har enda flere blogger. Øverst til høyre på siden min ligger de.

    Ha et flott og godt nyttår!

    SvarSlett
  5. Vacker bild och text, god fortsättning!

    SvarSlett
  6. Beautiful imagery and poetic insights. Wishing you joy and peace as we say goodbye to this year and enter a new one.

    SvarSlett