lørdag 11. oktober 2014

Slik er det


flytande over vatnet
dei store djupa
i livet
er ein lengt
etter fylde
i det tomme;
ei kjensle av 
nærvær
der land møter hav
og eg høyrer til
- slik er det
seier du


svevande i høgdene
frå himmelbryn
til heilt ned hit
der beina mine
møter haustkald jord;
ei kjensle av 
nærvær
der vindane går
og skyene ropar
om deg
- slik er det
seier du


traskande i det stille
kveldslyset, ein lengt
etter fred
i det mørke
eit rop
om utfriing
frå alt som dreg ned;
ei kjensle av
nærvær
gjennom haustkalde
netter
der einaste du
ser mine steg
- slik er det
seier du

og eg trur


(Fototriss)

24 kommentarer:

  1. Fantastisk vakkert! Ønsker deg en riktig god helg :)

    SvarSlett
  2. Jättevackra bilder som vanligt :-)

    SvarSlett
  3. Fina bilder med underbara färger och bra texter dessutom

    SvarSlett
  4. Nydelege bilde !
    Det første virkar så kjent, kanskje du ikkje bur så langt unna der eg ferdast....

    God helg frå Anne-Mari

    SvarSlett
  5. Jeg skulle inn her og takke deg for kommentaren på bloggen min, du fikk meg til å le :D
    Så begynte jeg å se på dine bilder her, og ikke minst lese dine tekster, og jeg blir fylt av vemod og tanker.
    Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett
  6. Fina morgonbilder! Vacker ljuvlig triss :)

    SvarSlett
  7. Vackra bilder! Speciellt den sista :)

    SvarSlett
  8. Jättefin triss du fått till! :)

    SvarSlett
  9. Toder frö annat ljus nu - både dagtid och kvällstid! Hösten bjuder på kura-skymning och mys!

    SvarSlett
  10. Så vackert i ord och bild. Första bilden gör mig nästan andlös :).

    SvarSlett
  11. Det er meget smukt, Englepappa! Jeg kan godt lide den himmel - og det er lykkedes rigtig godt at få lyset med :)

    SvarSlett
  12. Svar
    1. Kunde inte ha sagt det bättre själv.
      Totalt imponerad av både bilder och ord.

      Ruth i Virginia

      Slett
  13. Fina bilder!

    Trevlig söndag önskas!

    SvarSlett
  14. Väldigt vackra bilder alla tre.
    /Bibbi

    SvarSlett
  15. Fina bilder! Den norska naturen är mycket vacker.

    SvarSlett
  16. Första bilden var så vacker att det nästan gjorde ont i hjärtat av glädje!

    SvarSlett
  17. Så vackert hos dig! Första bilden förmedlar en otroligt härlig känsla!

    SvarSlett
  18. Vackra bilder och vacker text, en stund för eftertanke!

    SvarSlett
  19. Andra bilden är helt underbar! Både hotande och rogivande!!!! Va vackert du bor! Fin triss!

    SvarSlett