lørdag 25. oktober 2014

Djup



1
denne roen
strekk seg
så langt auga
kan sjå

eg kviler
på fråværet
av bølgjene
frå i går

eg flyt
på ei visse
om trygge bakveggar
for resten av vegen




2
lenger inn
i det ukjente

ein veg som strekk seg
herifrå, og langt

ut på djupnene
i mitt indre landskap





3
der ute
er det ugripelege;
det som er der
usynleg

det eine vi ynskjer
å fiske opp,
tileigne oss
som openberra styrke

og det andre
det vi gjerne vil halde
skjult
på tusen meters djup



(Fototriss. Og ein artig ting frå Coolstuff her. Det siste bildet viser ein bit av Sognefjorden, som på det meste er over 1300 meter djup!)

19 kommentarer:

  1. Oh wow, such a beautiful area... Great shots. It's a pitty that I don't understand your language. Google translation isn't without mistakes, so I do get a little bit of your beautiful words, but not all.

    SvarSlett
  2. Såå vackra bilder på fantastiskt landskap med mycket djup i.

    SvarSlett
  3. Vackra landskapsbilder alla tre med mycket djup i!

    SvarSlett
  4. Vilka bilder! Helt fantastiska och med ett underbart djup.
    /Bibbi

    SvarSlett
  5. Dom bilderna var det djup i! Vackert :)

    SvarSlett
  6. Djup triss - på fler sätt en ett!

    SvarSlett
  7. Tekst og bilder hand i hand.

    God helg! :-)

    SvarSlett
  8. Dreamlike photos! The view and the reflection in the first shot is so gorgeous!

    SvarSlett
  9. Jeg ser dybet i fjeldene. Hvor er det smukt, og hvor ville jeg ønske, jeg kunne bo dér bare en lillebitte dag af mit liv! Fine ord, synes jeg. Ønsker dig en fin dag også! Klem fra Laila

    SvarSlett
  10. Oerhört vackert! Och jag tror jag förstår det mesta av din underbara lyrik.
    Tack för en fin början på min soliga lördag.

    Ruth i Virginia

    SvarSlett
  11. Åj då - det är ju SÖNDAG! :)

    Ruth i Virginia

    SvarSlett
  12. Grymt snygga bilder med ett riktigt djup i! :)

    SvarSlett
  13. Vilka vackra djupa bilder, snyggt trissat!

    SvarSlett
  14. Magnificent photography ~ such beautiful places ~

    Happy Week to you ~

    artmusedog and carol (A Creative Harbor

    SvarSlett
  15. Du bor i ett fantastiskt vackert land. Jag var där för första gången i somras. Jag blev fast direkt och hoppas på fler besök!

    SvarSlett