fredag 5. september 2014

Skuggen av eit ekko




det går ein skugge
gjennom tause korridorar

eg kan høyre solane
knirke mot varm linoleum

eg ser vitande auge
lette på persiennene

kikkar på dei stille borda, stille stolane,
observerer krittstøv og bortslengte ark

det går eit ekko
gjennom tause korridorar

lydar som ikkje lenger høyrast
men som endå gir liv til veggar og tak

eg høyrer kor bygningen pustar
eit sukk du berre kan vite

for det er stille, berre det ikkje-eksisterande
er tilbake, som varme, usynlege lysglimt

og korridoren går i dvale
under skuggen av eit siste ekko -





17 kommentarer:

  1. Utmerket tekst til dette flott komponerte bilde!

    SvarSlett
  2. Oj, da var jeg plutselig på besøk på et gamlehjem.
    Nydelig bilde og teksten passet :)
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Neida, det var du ikkje! Dette er ein korridor på skulen min, rett etter at elevane har gått heim for dagen! Så du er i ungdommeleg selskap... Takk for kommentar, og god helg!

      Slett
  3. Wonderful repetitive shapes, and great light.

    SvarSlett
  4. Vi jobber visst i samme bransje, skjønner jeg av kommentaren over... :)
    Personlig vakte denne korridoren mollstemte assosiasjoner, altså langt unna det jeg egentlig ser,- og det er jo det som kan være så spennende med fotografiet...
    God helg:)

    SvarSlett
  5. Very nice light and spectacular view, very good one!

    SvarSlett
  6. Fint med ljuset och djupet i bilden!

    SvarSlett
  7. Flott !!
    Både bildet og orda.
    Eg ser for meg klasserom etter skuletid, før "pedellen" kjem og vaskar vekk restane av krittstøvet under tavla...
    God helg !
    Og takk for kommentarane hos meg. Alltid kjekt !

    SvarSlett
  8. sådan en stund, sådan et sted er guld for en digter.
    jeg var også først en tur på plejehjem i dine ord og i dit billede, men endte på skolen.
    tak - og fine dage til dig!:)
    fra laila

    SvarSlett
  9. Vakre ord til fint bilde hvor jeg kjente meg igjen. Jeg synes det var fantastisk å begynne på arbeid igjen etter streiken, å få møte alle de nye ansiktene og bli kjent med alle de nye.
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  10. Great photo in B&W! Wonderful light and perspective!

    SvarSlett
  11. Great composition. Draws the view in so well.

    SvarSlett
  12. The words and the picture are so complimentary to each other!
    http://amitaag.blogspot.in/2014/09/bonhomie.html

    SvarSlett