torsdag 21. august 2014

Lukta av haust


eg likar lukta
av ein gryande haust

morgonar som vert litt meir klare
etter stadig kjøligare kveldar

lyset som trekkjer seg tilbake
under filter og slør, endrar fasong og humør

let seg fange av vindane, skyene
glir stille ned mellom fjella og fjorden

og dansar sine tause dansar
til ein musikk berre lyset kan høyre

eg likar lukta
av kommande vinter

tre som skjelv i møte med sin undergang
og innbyr til fargesprakande avskjedsfest

held fast i siste pusten,
nektar sleppe taket før dei må -

og eg traskar i eit levande landskap,
eit higande, lengtande landskap

med raslande lauv under skoa
og ei visse om stilla som kjem


(Torsdagstema)

12 kommentarer:

  1. Vackert och stilla, samma färger som i min bild den här torsdagen :)

    SvarSlett
  2. Åhh.. så vackert och doften av höst är underbar och väldigt speciell. Den känner jag aldrig här på ön men minns den mycket väl.
    Så fint du skriver !

    SvarSlett
  3. Fint skrevet. Jeg er også så glad i høsten. Naturen går i dvale og samler krefter til nye (og forhåpentligvis) fine somrer :)
    Ønsker deg fine høstdager!

    SvarSlett
  4. Nydelig bidrag, både diktet og bildet!
    Flotte skyer på himmelen!

    SvarSlett
  5. Gorgeous and so majestic ~ Great photo for SWF ~!

    artmusedog and carol (A Creative Harbor)

    SvarSlett
  6. Jeg gleder meg og er klar for en ny scenario, før vinteren kommer får vi en rik høst, kjølig luft og høy himmel. Elsker bilde ditt og roen i diktet. For når høsten kommer, får vi også en deilig ro.

    SvarSlett
  7. Jag gillar oxå doften av höst, höst är min älsklingsårstid!

    SvarSlett
  8. I love the feature of the lone tree in the distance.

    SvarSlett
  9. Absolutely stunning and so beautiful! Love the reflection too!

    SvarSlett