mandag 4. august 2014

Filter


det er lyset
det duse laget
av lys
som legg seg
som eit lag maling
over eit landskap
av store flater;
    fjorden
    fjella
    himmelen
og speglar dei små punkta
som er oss menneske

det er det lyset
som filtrerar alt
som går inn
i hjarta mitt


ein veg
eg har gått

eit landskap
eg kjenner

som min eigen barndom


eit syn
som senkar pulsen

det er eit grunnlag
eit origo

for kompasslause dagar
i fjerne land


og blikket fyljer linjene
som teiknar
landet -

her klorar vi oss fast
her reiser vi våre byggverk
og ser -

kor fjorden ligg urørleg
upåverkeleg
av våre rørsler - lengslar

og er ein straum
gjennom hundreåra
trass oss -


så dreg eg vidare
legg barndomslandet bak meg

ser husa krympe
under svarte fjell og kvite skyer

som ein parentes i kvardagen
ligg vegane tilbake

ventar på mine føter
filtrerar det auga ser

-

verda snurrar vidare
eg går - barndomen ligg bak

fjorden, fjella, himmelen
er dei same


(Our world tuesday, Good Random Fun)

15 kommentarer:

  1. Wonderful photos! I love the sky in the third one. And the view in the last one! Gorgeous!

    SvarSlett
  2. Lovely photos. I especially like the forth phot looking over the roof tops!

    SvarSlett
  3. Beautiful scenery. What a lovely place to live. x

    SvarSlett
  4. Gorgeous photography ~ marvelous ~ and love the little girl on the bike ~ ^_^

    artmusedog and carol (A Creative Harbor)

    SvarSlett
  5. Lovely series and words to accompany them♪ http://lauriekazmierczak.com/view-to-a-sunset/

    SvarSlett
  6. Beautiful photos......last image is very atmospheric!

    SvarSlett
  7. Flotte viktige ord!
    Vonar du får fin august :-)

    SvarSlett
  8. Yes -- the world is beautiful; new experiences filtered with old memories. Wonderful pictures showing different effects of light. And such lovely words.

    SvarSlett
  9. Så vakkert og så godt...-Margit-

    SvarSlett
  10. Halloj!
    Vilka vackra bilder :)

    SvarSlett
  11. Lillungen i den stora världen - en fin bild som väcker omsorg!

    SvarSlett
  12. Sykkelbarnet tok hjertet med storm.
    Takk for fin serie.
    Ha en deilig dag.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2014/08/06/onsdag-og-tema-og-greier/

    SvarSlett
  13. Vackra bilder och tänkvärd text. Jag fastnar för bilden med det cyklande barnet i fotbollströja, det skulle kunnat vara någon av våra barn, så somrigt charmigt!

    SvarSlett