mandag 5. mai 2014

Eit pusterom er gleda



1
som små øyer er gleda,
små flak av lukke
spreidd i geografien
foredla gjennom dagar
av auge i striregn
og trugande vindar frå ope hav

som små øyer er gleda
somme tider kan du stige i land
og puste ut føre neste seilas




2
det nye livet
kor eg lengtar etter det nye livet –
at såra skal gro
at graset skal gro
at lukka skal gro
at lyset skal strøyme over alle murar
og alle blomar skal sprette
og kjærleiken skal lande
som ein sommarfugl
på handa mi





3
nærare enn min eigen pust
mitt eige hjarte, min eigen lengt
er blikket ditt, smilet ditt

det har brent seg fast
blitt ein del av meg
som aldri kan rivne

det har blitt kleda eg går med
lufta eg pustar
identiteten eg viser til verda

og smiler du også i dag
vil murane falle, endå ein gong
så vegen frå mitt hjarte til ditt ligg open


23 kommentarer:

  1. UTROLIG VAKKERT!
    I LOVE IT!
    -Margit-

    SvarSlett
  2. Oj så vackert skrivet och så vackert fotograferat,
    du har en otrolig talang i båda dina forum.
    Fortsätt skriv och fortsätt att fotografera.

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvarSlett
  3. Lovely images, and I like the poetry to go with them!

    SvarSlett
  4. Gorgeous pictures! Love the grazing sheep and the view of the flowers. Thank for joining my linkup!

    SvarSlett
  5. Vacker på så många olika plan att det blir mäktigt!
    Tack för din kommentar ... den ledde till bra musik :)

    SvarSlett
  6. Underbart- såväl bilder som text!

    SvarSlett
  7. Vi8lka fina bilder, gillar den andra med grönskan.

    SvarSlett
  8. Joyous indeed. Just lovely, words and images.http://lauriekazmierczak.com/working-weekend/

    SvarSlett
  9. Härliga bilder, och jag känner att jag behöver få fler öar av glädje i mitt liv, det känns som något att sträva efter!

    SvarSlett
  10. Å så vakkert, både bilde og poesi :)

    SvarSlett
  11. Lovely photos of nature ~ favorite are the little goats and the daisies for OWT ~ xoxo

    artmusedog and carol, (A Creative Harbor)

    SvarSlett
  12. Such a beautiful collection of images and how I love those sweet little babies.

    SvarSlett
  13. Lovely! That picture of sheep in the green grasslands is one of my favs. Reminds me of the Scotland trip!

    SvarSlett
  14. Lovely captures. I like those cute little white lambs.

    SvarSlett
  15. Uendelig vakkert og trist på en gang

    SvarSlett
  16. Nydelige ord!! Vakkert skildret.....og vakre bilder! Takk :-)

    SvarSlett
  17. Beautiful and lovely photos!

    SvarSlett