lørdag 3. mai 2014

Bilde i skråstilt sol




no skal eg teikne eit vakkert bilde
til deg, av ein gut
vi alle kjenner,
han som aldri klarar sitje stille
som alltid svarer frekt
når han er irritert
og vert irritert
kvar gong du snakkar til han
og alltid set beina der han ikkje skal,
alltid motsett av det du seier
og får oss til å tenkje
korleis skal det gå –

han såg ikkje meg
men eg såg han i dag
i ein lang korridor av glas
og stålkonstruksjonar,
der ei skråstilt sol laga mønster,
ruter i alle slags storleikar
fylte golvet
og guten, endå med lågstilt bukse
og hettegenser
hoppa paradis
frå rute til rute,
hink, hink, hopp
hopp, hopp, hink
hink, hink
og så tilbake til den vanlege
litt trassige stilen

og eg tenkte,
der inne bur det eit barn
ein gut som vil leike
eit menneske som søker
sin plass
i ei verd som kan vere for stor

og eg, pedagogen, smilte
tenkte: det skal nok gå bra –

5 kommentarer:

  1. Love the light and shadows in your fine photograph. Good eye for composition.

    SvarSlett
  2. Great photo in B&W! Wonderful patterns of the shadows and great contrast!

    SvarSlett
  3. Great play of shadows. Excellent photo!

    SvarSlett
  4. Great shapes and shadows. Fine composition.
    Sorry I'm so late visiting ;)

    SvarSlett