tirsdag 14. januar 2014

Dei rare menneska




Eg klør meg i hovudet,
ser på alle bileta
i atlaset mitt –
menneske som kryp på alle fire
medan dei teiknar opp strekar
så raskt dei berre kan,
så mange strekar
at eg nesten får vondt i hovudet,
og ikkje ein av teiknarane
ser lukkeleg ut –

Eg klør meg i hovudet,
ser på bileta
i historieboka mi –
menneske som spring etter kvarandre
med stokkar i hendene
og sinte rop
medan dei gløymer ut kven dei er
og alle draumane dei drøymte
då dei var barn – i same gate

Eg klør meg i hovudet,
ser på bileta
i naturfagboka mi –
menneske som ser heilt like ut
inni, under hud og hudlandskap
som skjuler deira indre liv,
og ser kor dei blomstrar opp
og vert raskare, smartare, friskare
når dei blandar gen
som er så ulike som mogleg –
Og likevel fryktar dei det som er annleis…

Eg klør meg i hovudet,
ser på bileta
i matematikkboka mi –
Når skal vi lære
at det einaste logiske,
det einaste som nokon gong vil virke smart
(i alle retrospektive lys)
vil vere å leve saman?

11 kommentarer:

  1. Si det. Aldri?
    Takk for ord og bilde.
    God natt
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2014/01/15/onsdagstema-mote/

    SvarSlett
  2. Mycket intressant temaval - de konstiga människorna - för visst är vi konstiga ibland :)
    http://foto.rudenius.se/

    SvarSlett
  3. Vilken rolig bild, att se fötter på små stolpar, kreativt :0)

    SvarSlett
  4. Ett annorlunda och trevligt tema och bild.

    SvarSlett
  5. Tänkvärd text till din bild! Kreativt foto som jag gillar!

    SvarSlett
  6. Kloka ord! Sedan gäller det att balansera rätt på den sköra linan också. Eller stocken, som på din bild,

    SvarSlett
  7. Noe av det flotteste jeg har lest på lenge, og selvsagt måtte det være her inn hos deg :-)

    Alle gode ønsker for deg å dine i det nye året, har jammen ikke fått sagt det før nå heller jeg. Har hatt lite pc tid i høytiden som har vært og vært litt for opptatt med å gjøre ingenting, men nå!! håper jeg fotogleden kommer litt tilbake. Vær og føre hos oss har jo neimenn ikke akkurat gjort at en har ivret over vinteren heller. Grønn vinter som du skriver under her, for ja en kan undres...., men så da gikk det fra 7 pluss til 20 minus på et vips her, og en skjønner da hvorfor folk med ett blir forkjøla. Litt lite snø har vi også, men håper den å kommer med vintermotiver etter hvert :-)

    Fortsatt fin januar uke til deg.

    SvarSlett