lørdag 30. november 2013

Like ulike



Det eg likar best med verda,
er at alle ting er så ulike

at det ikkje finst to like blomar,
at to blad på same tre aldri er kopiar

at når eg møter eit anna menneske
kan eg spegle meg i auga

og likevel vite – vi er ulike, vi er annleis
skrudd saman, i tankar, i kjensler, i hud –

eg kan gå gjennom byen, sjå på alle eg møter
og ikkje sjå to som er like, to som gjer likt

kanskje gjeld det heilt inn til dei stødigaste atoma,
med elektron, i aldri samanfallande baner –

og når eg ser huda di i kontrast til mi,
og smilet ditt møter mitt i asynkron harmoni –

då skjønar eg, då tenkjer eg
i mine unike hjernebaner, at

verda er eit mangfald, verda er ei blomeeng
der vi alle er like ulike, og difor like spennande!

4 kommentarer:

  1. Så viktig å kunne se verden med slike øyne!

    SvarSlett
  2. Beautiful shot of this wonderful Gerber flower. Nicely written words, too :-))

    SvarSlett