mandag 14. oktober 2013

Verdt ein fest



eg har aldri eigd mitt eige
fyrverkeri
har vel aldri sett poenget –
det er så mange som har,
nok å sjå, likevel
er det fascinerande å tenke på
at ei lita ladning med krut, så svart
og illeluktande
kan bringe fram slike fantastiske fargar
(og lydar for dei av oss som likar slikt)
og eg tenkjer…
tenk om alle dei som eig krut
(og då meiner eg alle)
hadde laga fyrverkeri av alt saman
(og då meiner eg alt)
og skote det opp – til glede for folket

då kan eg love ein ting;
då skal eg kjøpe ein rakett
(ja, ein liten og enkel ein, altså)
og sende den opp,
for det ville vore verdt ein aldri så liten
fest!


(Mitt bidrag til måndagstema hos Alt som er vakkert: Feiring)

8 kommentarer:

  1. You did well capturing that, I have never managed it yet.

    SvarSlett
  2. Thank you! It's one out of ... maybe hundred tries... taken with the bulb on!

    SvarSlett
  3. Jag gillar inte fyrverkerier, men de är vackra att se på!

    SvarSlett
  4. Heller ikke jeg sender opp fyrverkeri. men ser jo de andres.
    Fint bilde og sanne ord.
    -Margit-

    SvarSlett
  5. Fyrverkerier är festligt! Jag bor högst upp på ett berg så jag har turen att se hela stan på nyårsnatten! Mycket fyrverkerier är det :) /Anette

    SvarSlett
  6. Fint bilde og fine ord.
    En herlig ide. Da skulle jeg også kjøpt fyrverkeri.

    SvarSlett
  7. Har just vært vitne til det mest spektakulære fyrverkeri jeg noensinne har opplevd. I Shanghai, Kina - kruttets hjemland. Innledning til deres Golden week. Jeg var helt fjetret. Glemt å fotografere. Var helt i nuet.
    Når jeg leste teksten din her, bringte den meg tilbake til Shanghai. Tror det var dette du har beskrevet, som nettopp skjedde der Englepappa. De fyrte av det de hadde. Alle sammen. WOW!

    SvarSlett
  8. Härlig text till ett fint fyrverkeri!

    SvarSlett