søndag 13. oktober 2013

Skatten i Nod


eg leiter og søkjer
ein skatt
noko stort, noko flott
av verdi
som kan fylle mitt hjarte med glede
og dagar med lukke og fred

eg leitar og ser
etter dag fyljer natt fyljer dag
fyljer natt
og eg leitar, eg leitar og søkjer
min skatt, eit kammer som glimrar
og fyller mitt hjarte med lengt

i Nod, her i Nod, slik ein tørst
slik ein svolt
eit søk etter alt det eg saknar
som gull eller sølv
eller gleder for kropp eller sjel

kven veit kva eg finn, kven veit
kva som finst, kven veit kva
kan fylle mitt hjarte
mi tid mine rom
med lys og latter og ro –

eg søkjer skatten i Nod
og veit, inst inne, at skatten
ligg gøymt i landet eg rømde
då eg svikta og snubla
og falt

og at skatten i Nod,
er alt det som leier meg
heim

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar