onsdag 18. september 2013

Mellomstasjon



Her står dei lagra
Joggeskoa
Badeendene
Genserane
Tørrfisken
Og legoklossane
Her står dei på rekke og rad
Stabla, sortert, merka og ordna
Etter nummer og dato og mål –
Her står dei lagra,
på containerventerommet, ein avkrok
i verda

Eg står på ei høgde og ser på sorteringa,
ser kor kranane hentar, løfter og set ned,
ser dei travle maurane
som alle har sin plass, si oppgåve
i maskineriet
og det slår meg, berre ein fjern tanke
frå inst i avdelinga for migrasjon
og gamalt nytt:

Kan det vere, kan det tenkjast
at der nede, i ein stengt container,
som ein mellomstasjon til fridom,
sit eit menneske
svolten og redd
skjelvande
i bøn om snarleg frakt, godt vér
og kontrollørar med dårleg syn og godt hjarte -

1 kommentar:

  1. Ja, akkurat slik tenker jeg også når jeg står ved containerhavnen. Kanskje fordi jeg en gang så en krim.film om akkurat det?
    Containerhavner er fascinerende - tenk alt som skal sendes ut herfra. En gang besøkte jeg havna i Hamburg, Det var mektig.

    SvarSlett