lørdag 28. september 2013

Himmelkunst



Med lange, seige strøk
dreg skaparen penselen over himmelen
Att og fram, frå eine kanten til den andre,
heilt til han er fornøgd
og avsluttar maleriet med nokre skydottar
i stille svev over horisonten

Så set han seg ned på kaikanten
rett ved sidan av meg
Sukkar tilfreds og klappar meg på skuldra
Seier:
Dette, son
kan eg gjere i hjartet ditt også
viss du vil


#ro i hjartet

Det er få ting som gir meg meir ro i hjartet, enn å kunne sitte og sjå utover fjorden ein slik stille haustettermiddag med fantastiske fargar på himmelen. Bildet tok eg i går kveld. Eg elskar hausten!

2 kommentarer:

  1. Dette var vakkert skrevet - og veldig sant. Tenk om flere av oss kunne få forståelsen av hvem Gud er...Tusen takk for alt du deler - av bilder og ord. Og tusen takk for at du legger igjen noen spor hos meg, det betyr mye (særlig når jeg selv er så dårlig på det for tiden...men det har sine grunner som jeg skrev om i innlegget...) GOD søndag!! :)

    SvarSlett
  2. Jeg kan ikke si meg mer enig!! :-) vann, himmel og hav er beroligende for sjela, og med dine fine ord til ble det en flott opplevelse. Digga bildet ditt her å, så dust å flott.

    SvarSlett