onsdag 17. juli 2013

Lære av dei store



Kvar dag får ho høyre;
og slik gjer du det!
Snu genseren andre vegen…
Den andre skoen på venstre fot…
Gaffelen her,
og ingen bein på bordet…
Hugs å smile og seie takk
Hugs å teie
Hugs å snakke
Hugs å gjere begge deler,
men til riktig tid, på riktig stad!

Kvar dag må ho leve si rolle,
vere den som ikkje veit – endå
vere den som skal lære,
den som skal – bli betre?

Kvar dag må eg minne meg sjølv:
Senk krava, senk skuldrene
Ho lærer, ja, ho lærer

Og eg lærer sjølv, eg plukkar opp
eit hint i ny og ne,
at læring skjer…

For dei store skal lære dei små,
dei store veit ofte betre
(ja, det har ho lært,
eg sukkar og angrar på mykje…)

dei store kan vise vegen;
Så sit vi der ved bordet,
og eg høyrer eit ekko av meg sjølv
- mine fraser, mine ord, mine tonefall -
bli ei stakkars dokke til del

og eg forstår
ja, eg lærer
det er slik eg vert tolka, forstått

I morgon skal eg bruke færre ord
og heller leve opp til eige mas
og teie stilt med resten

Det lærte eg i dag
av dei små

1 kommentar:

  1. Den beste lærdom kommer fra de små... Hvorfor ble det ellers sagt: bli som barn igjen?

    SvarSlett