lørdag 15. juni 2013

Mista og ... håpefull



Bak ein steingard,
mellom blåbærlyng og høge strå
Ryggen lent mot den mjuke mosen
og smilet – som vanleg
påklistra, stivna i eit lukkeleg sekund
Der sit ho, dokka, og ventar
medan klokka tikkar sakte mot kvelden
og stega som passerar
på andre sida
vert færre og færre

Snart er det natt
Kaldt
Mørkt
Og einsamt

Smilet er fortsatt stivt,
men tårene renn
på innsida –

Då, med eitt, kan ho høyre den kjente stemma
Nokon ropar, nokon spring, nokon leitar
- Eg er her!
Vil ho seie, men ingen lydar kjem ut

Det er berre håpet att;
At nokon, den kjærlege stemma,
skal komme denne vegen
Strekke ut ei hand
- ho kan sjå det for seg
Og gripe, halde fast, aldri sleppe

Håpe

Tru

At ting vil ordne seg, snart
Denne vegen! Kom denne vegen!
Eg er like trist som du – kom finn meg

Så skal eg finne deg

4 kommentarer:

  1. Obdivujem každého, kto je schopný napísať báseň. Ja som ešte nikdy žiadnu nenapísala. Veľmi pekná fotografia.
    Prajem krásny víkend!

    Jeg beundrer alle som er i stand til å skrive et dikt. Jeg har aldri ikke ikke skrive. Veldig fint bilde.
    Ha en flott helg!

    Daniela

    SvarSlett
  2. Hei ;)
    Tusen takk for besøket og kommentar på bloggen min ! Eg må bare sei at du skriver helt nydelig, og tar noen flotte bilder!! Eg blir dradd inn i historiene. Og så synes eg det er så flott at du skriver på nynorsk. Eg har alltid syntes at dikt liksom føles mer ekte og sterkere når de er skrevne på nynorsk. Det er som om det er et sterkere språk og dikta får mer dybde !
    Ha en fin dag ;)
    Hilsen Åshild ;)

    SvarSlett
  3. Nydelig - både ord og bilder. Det eneste som ergrer meg nå - er at jeg har vært for dårlig på å besøke bloggen din i det siste, og det ja, det ergrer meg - for du skriver fantastisk og jeg får alltid noe ut av å titte innom her. Men nå er jeg her - og skal lese de siste diktene dine som jeg har gått glipp av. Du har en gave - det håper jeg du vet. Takk for at du bruker den - slik at vi andre kan bli velsignet.
    Og du - ja, en Gud som ser...det er et fantastisk vers du sendte meg - takk - for det beskriver jo slik Han er til fulle.
    Ønsker deg en flott sommer full av gode, glade opplevelser og stunder. Klem, Spirea

    SvarSlett
  4. Du er ein kunstnar med ord!
    Skulle ynskje enno fleire fann fram til deg..
    For det du skriv er verdt å lese!!

    God helg :-)

    SvarSlett