lørdag 2. februar 2013

Ei stridig sag



Det var den verste saga
eg nokon gong hadde eigd

Då eg skulle sage
bøygde den unna i stille protest

Eg kjefta og smelte
men saga berre smilte opp til meg

og humøret mitt blei endå verre
til slutt kasta eg den frå meg i sinne

Så snudde eg meg for å gå
men då begynte saga å syngje!

Melodien var vakker og sørgmodig
og plankane mine lytta i andakt

Plutseleg begynte dei å dele seg opp
i passe store stykke

og stabla seg fint inntil veggen
akkurat der eg ville ha dei

Undrande såg eg på saga
som fortsatt song og fortsatt smilte

Det var den beste saga
eg nokon gong hadde eigd

Eg lét den syngje i fred
og forlét den med klokare hjarte

3 kommentarer:

  1. Nydelig innlegg.
    Jeg liker at sager synger.
    Ha en fin dag.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2013/05/06/verktoy-pa-bordet/

    SvarSlett