fredag 21. desember 2012

Leve litt til

Til dei som møtte 21.12 med bankande hjarte, og med eit sukk av lette oppdaga at verda fortsatt består...



Ingen kjenner timen
står det skrive
før sola pakkar saman
tida stoggar
og vi møter den siste dagen

til den tid
smør eg niste kvar morgon,
og syng for borna kvar kveld
Hagen skal dyrkast
Ein ferie bli planlagt
Ei rekning bli betalt

Eg ser framover, inn i framtida,
samtidig lever eg
med auga vendt oppover
For éin dag… Då!
Og då, tru meg:
då skal eg vere klar

Det blir ein gledesdag!

4 kommentarer:

  1. Så nydelig du skriver - om denne dagen, som kom - og som passerte, og verden består ;) Jeg har ikke hatt bankende hjerte ifht dagen, men bankende hjerte overfor dem som tror på dette....For en skuffelse de må gå gjennom nå! Vi vet ikke timen eller minuttet....men ja, når det skjer- da er jeg også klar! :) God Jul til deg, englepappa! :)

    SvarSlett
  2. "Ingen kjenner timen før sola pakkar saman" - til den tid smør eg niste kvar morgon... Slik skriver du og setter tingene på plass. Vi vet ingen ting om fremtiden, så viselig er det ordnet, og derfor skal en vel leve dagen i dag....

    SvarSlett
  3. Så flott! Ja, jeg var faktisk litt spent på 21. desember. Men trodde ikke at jorden skulle gå under. Men noe kunne jo ha skjedd. Men glad det ikke gjorde det. Ha en flott jul!

    SvarSlett
  4. Er innom for å ønske deg en god jul Englepappa. Håper den blir fredelig og fin for deg og dine.
    Vil også takke for kommentarer som du legger igjen på bloggen min. Følger med deg også inn i 2013. Gode ønsker for det nye året!
    Klemmer fra Laura

    SvarSlett