fredag 28. september 2012

Skatt




Eg har møtt så mange menneske
som leitar etter ein skatt
Dei leitar og strevar
Jobbar og slit
- Ein litt større bil
Eit litt større hus
Litt meir pengar i banken
Litt meir populæritet

Dei leitar etter ein skatt,
ved enden av slitet
ved enden av strevet
Eg såg, og undra meg,
for det var så få som såg lukkelege ut

Heilt til ein dag då eg møtte
ein skattejeger med eit smil
og ei glede strålande ut frå auga
- Han hadde funne skatten!
Den låg mellom fem korte fingrar
og vart lagt blant andre skattar

Skattejegeren såg på dei
Studerte dei frå alle kantar, stirra
og flytta på dei
Først hit og så dit, det tok ikkje slutt
Og heile vegen sat han og smilte

Der og då gav eg opp mi eiga jakt
For den vesle skattejegeren hadde lært meg
korleis ein verkeleg skatt ser ut

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar